משנכנס אדר מרבין בשמחה

עפר גדנקן No Comments on משנכנס אדר מרבין בשמחה

רגעים של שמחה עם יינות הסדרה האזורית של יקבי כרמל

20:24
29.04.24
אתר קול חי No Comments on התקדמות דרמטית במגעים לעסקת חטופים | חדשות החג

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גם באדר הראשון ניתן לחגוג לא מעט רגעים של שמחה עם מיטב היינות של יקבי כרמל. כדי ליהנות מתוספת של שמחה גם בחודש הראשון של אדר, ביקבי כרמל ממליצים על קברנה סוביניון ומרלו מהסדרה האזורית של היקב. יינות אלה מייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל.

משנכנס אדר מרבין בשמחה, ואין כמו יין משובח כדי לספק רגעים של שמחה. ביקבי כרמל ממליצים על שני יינות מהסדרה האזורית של היקב, המיועדים לאנשים שמעוניינים להתחיל את שמחת חודש אדר כבר מאדר א' עם יינות משובחים ממיטב אזורי הכרמים של ישראל.

האחד הוא קברנה סוביניון מהסדרה האזורית – יין מורכב בגוון ארגמני עמוק ובשומת של אוכמניות, קסיס ואקליפטוס, גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת; והשני הוא מרלו מהסדרה האזורית של היקב – יין מורכב בעל גוון סגול עמוק ובשומת של שזיף, קסיס ומנטה. היין הינו בעל גוף מלא, מרקם קטיפתי וסיומת ארוכה ומאוזנת.

הסדרה האזורית של יקבי כרמל הושקה לראשונה לפני כשני עשורים כסדרה ייחודית של יינות משובחים המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל. יינות הסדרה האדומים עוברים תהליך יישון בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 12 חודשים, והם מופקים מזני ענבים קלאסיים הנבצרים בכרמים נבחרים מאזורים שונים בישראל.

לכל אזור מאפיינים ייחודיים משלו, המעניקים לענבים את טעמם הייחודי ותכונותיהם המיוחדות. הסדרה האזורית מביאה לידי ביטוי את האופי המיוחד לכל אזור גידול, וכך יוצרת יינות איכותיים עם דגשים אזוריים ייחודיים המובעים היטב בממסך הסופי האיכותי שמתקבל.

חודש אדר הראשון הוא עיתוי מושלם ליהנות מאיכות היין ולהפיק ממנו רגעים של שמחה מיוחדים ומלאי השראה.

כל יינות יקבי כרמל הינם בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א



0 תגובות